nedelja, 25. november 2012

Na kratko o fasadi

Fasada, nekateri na njo gledamo kot toplotni ovoj, nekateri kot zaključni sloj na hiši, ki ji da končni videz,nekateri pa celo na oboje. Pri nama sem jaz gledal na prvo, moja boljša polovica pa na drugo in skupaj sva gledala na obje :-D

Dejstva o fasadi:
- stiropor (Fragmat) na preklop debeline 16 cm
- lepilo Rofix Unistar Light (če se ne motim)
- zaključni sloj Rofix Si-Si
- barva RAL 9001 in RAL 7016 (črta in cokl)

Za izdelavo fasade smo porabili dobrih 14 dni, kajti nagajalo nam je vreme (začetek oktobra).

 Prvi dan, se je postavil oder in pripeljal stiropor

 Za lučke, stikala in doze sem vgradil podometne nosilce, ki sem jih kupil pri podjetju LOG
(doze so na teleskopskih podstavkih in so nastavljive po globini)

 Za dozi na balkonu sem vgradil večjo dozo, ki je v notranjosti izolirana z volno

 Pred zaključnim slojem sva izkoristila postavljen oder in ves les še 2x prebarvala
(na desnem koncu slike se vidi škarpa, ki je nastala tik pred fasado)

Zaključena fasada

Poleg napisanega in dokumentiranega, sem pred fasado namestil tudi nosilce za dve klimi, kable za dovod in odvod elektrike, lučke, kamere, alarm, odvod kondenza itd (sigurno sem pa tudi kaj pozabil) :-(