četrtek, 4. avgust 2011

Talno ogrevanje - 1.del

Preden sem položil ves stiropor in sistemske plošče, je bilo potrebno na hodnikih vgraditi omarice za razvod talnega ogrevanja. Ker slednjih nismo vgradili že pred ometi, je sledilo pazljivo štemanje in naknadnja vgadnja. Glavni razlog za pozno vgradnjo je bilo vprašanje o številu vej talnega ogrevanja v posameznem nadstropju in s tem povezano velikostjo omaric. Na koncu sem se le odločil in v mansardi vgradil 8 vej, v pritličju 10 vej in v kleti 7 vej.

Omarica v kleti

in naslednji dan porezana montažna pena ("purpen")

Omarice, razdelilce in cevi PEX-Al-PEX 16x2 sem kupil v Nemčiji v spletni trgovini:
Naročanje opreme je potekalo brez težav, razen dva dni po plačilu, ko sem želel preveriti ali so dobili denar in se nihče ni oglasil na telefon. Nato je sledil vikend in še dva dni napetosti ali je vse OK ali ne. V ponedeljek pa olajšanje, kajti takoj zjutraj so odgovorili na moj email in mi pojasnili, da so imeli praznik in nato vikend.
Naj povem, da so banke potrebovale 6 dni, da so nakazan denar spravile iz mojega računa na račun prodajalca! Prodajalec pa je v 7 ali 8 dneh spravil 350kg materiala Slovenijo!

Dobavljen 10-vejni razdelilec in omarica

Cevi PEX-Al-PEX (proizvajalec EMMETI) sem naročil v kolutih po 500m. Ker so taki koluti veliki in težki, je bilo potrebno narediti razvijalec. Naredil sem ga iz starega pisarniškega fotelja, koluta od kabla in lesa.
Ker je bilo planiranih 25 zank. Maksimalna dolžina posamezne zanke pa naj ne bi presegala 100m, sem naročil 2500m cevi. Ker pa sem si vse zanke talnega gretja predhodno zrisal na računalnik, sem ugotovil, da bo povprečna dolžina zanke cca. 85m. Zaradi te ugotovitve sem naročil 500m kolute, kajti tako je bilo manj odpadka, kot če bi take zanke delal s 200m koluti. Tako mi je na koncu ostalo dobrih 300m cevi v enem kosu + nekaj manjših ostankov!

Doma narejen razvijalec