sobota, 21. maj 2011

Vodovodni jašek v kleti

V klet sem napeljal 4 alkaten cevi premera 1". 1. in 4. cev sta za priklop komunalne vode iz dveh različnih dovodov, 2. cev je za priklop vaškega vodovoda in 3. cev je priklop deževnice.
Pred izdelavo tlakov sem želel te cevi priklopiti in preveriti tesnost spojev.

Izveden priklop

In še en pogled

Ko sem vse povezal sem najprej preveril 2. cev po katerem bo dovod vaškega vodovoda - voda teče, pritisk normalen, na začetku malenkost umazana voda, nato pa lepa čista... Spoje pustim pod pritiskom cca. pol ure in vsi spoji ostanejo suhi in prijetno mrzli ;-)
Nato priklopim 1. alkaten cev in odprem vodo. Voda lepo teče, vendar pritisk začne takoj padati. Pomislim, da je nekaj narobe zunaj na spojki, zato jo preverim. Spojka suha! Aha, en se je malo pošalil in mi zaprl vodo v glavnem jašku, odtečem do jaška, kjer so vsi ventili odprti!?!?!? Kaj pa je sedaj to? Odhitim v klet, kjer voda le še kaplja :-(
Očitno se je nekje cev zamašila! Sranje!!! Ampak dobro, da še ni tlakov ;-) Razdrem holandec na prvem ventilu (odločitev za tak spoj se je že obrestovala) in preverim delovanje ventila. Ventil popolnoma odprt. In tudi preostanek vode v cevi lepo priteče v klet. Torej je problem od tu naprej. Pogledam v cev in zagledam neko svinjarijo. Poizkusim jo zbezati ven a žal ne gre :-( Zato pade odločitev, da delno razdrem mojo vezavo (ja, težko je bilo sprejeti to odločitev). Ko razdrem, ugotovim, da se je "umazanija" nabrala v T kosu. Zadevo očistim, sperem pod vodo in sestavim nazaj. Ponovni test in voda spet teče, brez padca pritiska....jupiiiii.
Ko končam s preizkušanjem začnem pospravljati orodje in tudi svinjarijo, ki sem jo spravil iz T kosa. Šele takrat zaznam, da so se v cevi nabrale dlake?!?!? Očitno je neka žival našla prostor v moji alkatenki :-D
Narejeno delo poslikam, prav tako smeti, ki so se nabrale in ko slike prenesem na računalnik sledi potrditev domneve - smeti so bile miške oz. verjetno gnezdo!

Še dokaz, kaj se je nabralo v 1" alkaten cevi

NAUK: vsako cev, ki je ne priključiš jo na koncih vsaj zamaši / zalepi / pokri !!! Šola, ki se je za me kar srečno končala.