nedelja, 8. maj 2011

Hidroizolacija kletnih tal

Pred izvedbo talne hidroizolacije sem zelo dobro očistil IZOTEM, ki gleda izpod kletnih sten. Čiščenja sem se lotil v dveh fazah. Najprej sem odstranil večje kose umazanije. Uporabil sem kladivo in zidarsko sekirco. V drugi fazi pa okroglo žično "krtačo", ki se vpne v vrtalni stroj. Najbolje se je obnesla taka izvedba, da ima žičke pravokotno na os vrtenja. Delo poteka hitro in enostavno. Treba je paziti na lastno varnost, zato so dobrodošla zaščitna očala in dobro zračenje prostora (ali celo uporaba zaščitne maske).

Nato sem prostore dobro pometel in čez nekaj časa, ko se je prah polegel še dobro posesal (človek kar ne more verjeti koliko finega prahu se nabere). Sledil je nanos IBITOL-a. Nanašal sem ga z valčkom. Nanesel sem ga na očiščena betonska tla in na očiščen Izotem. Po navodilih proizvajalca naj bi se nanos sušil 24h pred pričetkom varjenja Izotema oz. Izoteka. Sam sem počakal 2 dni.

Nato je sledilo varjenje hidroizolacije. Sam sem polagal Izotem V4. Izotem je nekoliko cenejši od Izoteka in je namenjen taki uporabi.

Končana ena soba v kleti

Izvedba hidroizolacije pri okroglini

Vse spoje sem dobro "popeglal"

Hidroizolacijo sem varil na podlago po celi površini, na spojih pa sem se odločil za cca. 15 cm prekrivanje. Vsi medsebojni spoji so dodatno segreti in "popeglani".