nedelja, 5. september 2010

Vhodna vrata

Ko sva se odločala za vhodna vrata sva bila osredotočena na vhodna vrata iz aluminija. Predvsem zaradi tega, ker so masivnejša in zaradi enotnega izgleda (okna so PVC + alu maske). Na spomladanskem sejmu sva obiskala Inotherm, Pirnar-ja in Zgonca. Slednji naju je na sejmu zelo razočaral - z videnim in tudi z odgovori na moja vprašanja, tako, da niso prišli niti v drugi krog. V drugem krogu je izpadel Inotherm, saj so nama bila Pirnarjeva vrata bolj všeč in še cenovno ugodnejša. Oba pa sta imela odnos s stranko na visokem nivoju.
Izbrala sva model HiLine 510 v lastni barvni kombinaciji. Torej RAL 3003 in RAL 1015. Od dodatne opreme sva izbrala električno ključavnico, čitalca prstnih odtisov pa ne.
Tudi podjetje Pirnar se je držalo dogovorjenega dobavnega roka.
Na dan montaže je prišel njihov podizvajalec g.Perne in vrata zmontiral tako kot se spodobi. Bil sem zelo zadovoljen z videnim.
Po njegovem odhodu je moja boljša polovica odkrila na vratih manjšo napako pri izdelavi. Napako sem slikal in slike poslal Pirnarju in g.Pernetu. Slednji me je nasledni dan poklical in dogovorila sva se za popravilo. Sedaj je stvar OK.

Najina barva kombinacija

Model HiLine 510 - detail zunanje strani

Kombinacija vrat in oken

Prižgane LED lučke

LED lučke v mraku