nedelja, 1. avgust 2010

Štemanje, štemanje in štemanje...

Zadnje 14 dni je vse v znamenju štemanja. Najprej sem vse popoldneve po službi izkoristil za štemanje za električno napeljavo. Včeraj (soboto) pa sva z bratom cel dan štemala in popravljala mojo napako, ki je nastala ob betoniranju strešne AB plošče.
Ob opaženju lukenj za strešna okna sem pozabil upoštevati globino vgradnje oz. debelino izolacije in debelino AB plošče. Tako, da so bile pripravljene luknje premajhne. No, včeraj smo to popravili. Namesto da bi si vzel za izračun 10 min. več časa in si zadevo malo skiciral, sva včeraj 8h štemala več kot trdo AB ploščo :-(
Ja vedno bolj drži pregovor HITI POČASI!!!

1.strešno okno in prevelik rob na zgornji strani okna
(spodnji rob sem odštemal že pred tedni)

drugo in tretje strešno okno in prevelik rob na zgornji strani oken
(spodnja robova sem odštemal že pred tedni)

Zdaj pa je tako kot mora biti

Okno je "zadihalo" ;-)

In naš Nik, ki je pomagal pospravljati