nedelja, 9. maj 2010

Zbiralnik za deževnico - 1.del

V soboto smo zabetonirali dno zbiralnika za deževnico. Zbiralnik bo dimenzije cca. 5 x 3 metre in višine dobre 2 metra. Dno zbiralnika je debeline 20-22 cm. Dno smo armirali z železno mrežo. Na robovih smo dodatno mrežo zakrivili za 90 stopinj in tako pripravili vertikalne vezi za stene.
Na dnu sem v enem vogalu pustil stirudur velikosti cca. 30 x 30 cm in debeline 5 cm. Ta vdolbina je namenjena potopni črpalki, kadar bom želel zbiralnik do konca izprazniti.
Beton smo mešali sami (moj oče in brat), ostale zadeve pa smo urejali trije (jaz, moja boljša polovica in njen stric).

Že med tednom sem pripravil teren in pri tem mi je pomagal Nik

Zabetonirano dno zbiralnika

Ker nas je med delom večkrat rahlo zmočil dež,
smo naš izdelek pokrili z začasno streho

In še ena od blizu