četrtek, 5. november 2009

Računalnik je lahko dober pomočnik pri gradnji hiše

Ko smo prišli do opaženja mansardne plošče je bila glavna dilema kako najlažje in točno opažiti poševnino. Poševnina mora biti pod kotom 42 stopinj, poleg tega pa so nad vsemi prezidi horizontalne AB vezi višine 20 cm. Plošča je debeline 12 cm, pod ploščo pa sva položila še 5 cm stiroporja.
Pred časom sem testiral program Google SketchUp in bil nad njegovo preprostostjo in funkcijonalnostjo navdušen. Zato sem prerez mansarde zrisal v omenjenem programu in tako z lahkoto določil višine in odmike opaža.
Enako sem storil, ko sem zidal dimnik in ga nato "oblekel". Obakrat mi je priprava na računalniku prišla prav. In še dve slikici, ki sta nastali ob načrtovanju:

Prerez mansarde in mere za opaženje

Načrtovanje dimnika